Att man inte skäms

1 månad och 1 dag tog det! Men gött har det vart helt utan förpliktelser. När man har en blogg är det ju ett jäkla masande om åååhhhh inlägg hit, inlägg dit, ååhhh nu har det ekat tomt ett tag Maja och åååhhh varför uppdaterar du inte? JA VARFÖR SKAFFAR INTE DU DIG ETT LIV? Känner mig som Blondinbella, GE MIG SPACE!!!!!!! Kan inte andas ju, känner mig trängd... Hela tiden... BACKA!
.
Nä skojar ju!!! Har ju bara varit lat som bara den. Inget illa menat. Jag är redo för bloggens boja igen. Nu till annat viktigt. Som att dricka julmust ur rätt sorts glas, det är så jävla viktigt. Nyss bad jag Kajsa hämta ett kristallglas till mig. Det gjorde hon. Ett kupat kristallglas med precis rätt tjockhet så att julmusten får precis rätt känsla, det känns helt rätt. Bara de coola människorna vet vad jag pratar om. Julmust blir äckligt om man dricker det ur stora, tjocka glas.
.
SKÅL!

Kommentarer
Postat av: Womanizer

Mhmm! Preaching to the choir, sister

2011-10-20 @ 21:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0