Himmavid!

HIMMAVID IGEN! Amsterdam var magiskt bra. Har mest promenerat, ätit, powernapat, hostat, däckat, dansat och UMGÅTTS MED DOM NÄRMSTA BLODSBANDEN! Har filmat en massa också så jag ska allt lägga upp nå' vackert snart ska ni se, vänta bara... hehe vi får väl se hur det går... Har blivit brutalt mobbad för mitt filmande hela helgen. Men vad gör man inte för konsten? ELLER HUR? Känner mig som en vilsen, men passionerad, själ.
.
Idag har jag mest hostat, jobbat när jag inte hostat, vart på ikea med min andra familj (Kam- i Kamayaz) och nu dricks det te i vilda mängder i köket med levande ljus. Hehe älskar uttrycket "levande" ljus, låter så vackert.
.
Nä men om man inte skulle ta och lena halsen med lite varm mjölk...... Kul att vara tillbaka lovers! Keep it real!
bodybuilderz...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0