God morgon lovers!

Mår ni bra? Göttar och frodar er i fredagens sötma? Bra! En annan har snittat 20 minuters sömn per natt denna vecka på grund av en djävulsk hosta som inte ger med sig.. Svettiga nätter med hallunicationer utan dess like. Kul kan ni tänka med svettiga nätter, trist säger jag! Igår smög febern sig på så idag är jag hemma från jobbet, helt ok som jag brukar säga..
.
JUST NU håller Kajsa mig sällskap tillsammans med tonfisksallad (stavade först tonfisck???). Kajsa som förövrigt sover cirka 3,25 meter från mig, och gud vad hon sover. Trots mina nästan panikartade hostattacker varannan minut som man tror hade kunnat väcka även "di döde" så vaknar hon inte!! Det är en vild ljudnivå från min sida i 1 minut, för att därefter följas av lugnet sig själv och jag är helt säker på att jag väckt henne. Men nej, då hör man en lång och njutande snarkning från tjejen... Sjukt är vad det är. Hon hade kunnat sova genom ett krig.
.
Bjussar på en bild (för att liva upp det hela) på en trött tjej med en sallad. Nu ska vi dricka kaffe och sen ska jag duscha för jag luktar hamster (mer om det en annan gång)! VI HÖRS!!
HAHA ser ni hur litet mitt högra öga är? quasimodo!

Kommentarer
Postat av: kg

SKITLIKT

2011-08-12 @ 13:11:45
Postat av: Spidekauga!

He he quasiiiii!!!!! Bloggarna!!!!!! Spidekauga!!! Over and out!

2011-08-12 @ 14:44:06
URL: http://mariceleriksson.blogg.se/
Postat av: Misha

Hahah! Saknar dig!

2011-08-12 @ 16:45:55
URL: http://aubeurresalee.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0