En ny era är kommen!

MED ALLVARET I BLICKEN!
Kompisar, stalkers, fans och resten av bloggosfären, gör er redo.. En ny blogg är född!!! Jag går i min generations fotspår och följer trenden från coola kompisar (läs Hanna tresvartkatt.blogg.se och Malin, hemlig...) och skapar en ny favorit i bokmärkeslistan. För er trogna fans som redan nu känner för att byta startsida (hit) gör det under "verktyg"-"alternativ"-"startsida" om ni använder er av google chrome, ett tips sådär på kvällskvisten! DÅSÅ!

Jag känner redan hybrisens sötma... För att fira denna festliga kväll så får ni en video på min sambo Kajsas vilda bar-äventyr. Kan även kategoriseras under "utmaningar", ett återkommande nöje som präglat de flesta utgångarna sedan jag träffade mina käraste västeråskompisar en varm augustinatt 2010. Kajsa ska beställa en "summer summer special" och bli sjukt lack på bartendern om han inte kan laga en sådan åt'na...
VI HÖRS!!! (prestationsångesten smyger sig på så smått, men det här kommer bli bra)

Kommentarer
Postat av: Hanna

kajsa, bloggvideodrottningen! och maja, the bloggking! woho älskar det, keep it up! :D

2011-08-11 @ 20:42:31
URL: http://tresvartkatt.blogg.se/
Postat av: Misha

Hahah! Så jävla soft! Det här kommer bli magiskt <3

2011-08-11 @ 22:38:20
URL: http://aubeurresalee.wordpress.com
Postat av: My

Fan het bild syster!



Idag blir det Amsterdam baby!!!

2011-08-12 @ 09:15:26
URL: http://jaghetermy.wordpress.com
Postat av: malin

du gjorde't!!

Det här vet jag kommer bli den absolut roligaste bloggen, du vet hur man leverar! (känn ingen press)

2011-08-12 @ 09:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0