söndagsbrunch och långpromenad

Hej alla tokiga! Vad har jag gjort idag???? JO jag har idag tagit det himla lugnt och bara gjort riktiga söndagssysslor. Dagen har känts lyxig på något sätt, det är inte ofta man vaknar upp en söndag nice'n fresh. Har haft orken att städa mitt rum och tvätta! ASGÖTT för det var det alldeles för länge sedan jag gjorde. Efter det unnade jag, Kajsa och Kamilla oss brunch på nighthawk diner på lökka... Efter att hela oktober levt på typ 600 kr var det så sjuuuuukt gott! Är ju en så kallad livsnjutare i vanliga fall också, men nu var det nåt särskilt. Mamma brukar säga att jag njuter av varje tugga, så sant som det är sagt! Blir ju också alltid färdig 20 minuter efter övrigt middagssällskap för jag njuter så mycket... Skulle föredra om ni från och med nu kan kalla mig livsnjutar'n!!! MAJA "LIVSNJUTAR'N" LIDBERG! Njuter mest av alla. Efter det njöt vi av en promenad hem till kirkeveien. Lång och njutig! När vi kom hem satte jag och Kajsa upp julbelysning och hängde tvätt. Sedan gjorde vi varma mackor, skypade med respektive och nu sussar hon sött medan jag obehagligt sitter uppe i datorns bleka sken och slänger vakande blickar över det snarkande flickebarnet. Hon låter lite som en "generator" som hon vibrerar, mysigt. Undrar om jag numera någonsin kommer kunna somna utan ljudet... Förmodligen. Men jag kan ju inte vara helt hundra inte! Puss på er! OCH GRATTIS MALIN TILL PRAKTIKEN!!!! VILL SKYPEA SÅ DU KAN BERÄTTA!!!

Kommentarer
Postat av: mallan

tack livsnjutaren!!!!!!!<3<3

2011-10-24 @ 23:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0