skiter i rubriken!!!!!!

Trist när man inte ens har inspirationen till en kul rubrik. Nu blev den bara "åh jag tror jag är roliggggggg".... heheh det var ännu mer töntigt att jag precis gjorde en liten analys av den. Jaja!
.
Jag och Kajsa har precis avnjutit (!) en gourmet middag med fetaostfylld kycklingfilé med knapriga rosmarinklyftpotatis tillsammans med vitlöksröra och grekisk sallad. Det var precis lika gott som det låter! Nu laddar vi för att gå ner till RIMI och köba kööbeekaagoor, lösgodis och kebab. Efter det väntar Jake Gyllenhaal........................................................ Behöver jag säga mer?
.
HAHA förresten var Kajsa aslack på mig imorse för hon drömde att jag hällde vatten på henne... Planerade till och med hämndaktioner mot'mä. Vad har man för vänner?
"SÅ JÄVLA SÖTA"
"LURIFAXEN"
"SE UT SOM HANNA OCH MALIN / Kajsa" Gissa vem som är vem?

Kommentarer
Postat av: malls

kom igen, så jäla uppenbart liskom:

Cajsa=malin

maja=hanna



2011-10-25 @ 00:04:45
Postat av: Majsan

hehe RÄTT!

2011-10-30 @ 16:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0