Karlskronas finest

I helgen var jag och hälsade på min fina vän Hanna i Karlskrona för hon fyllde 21 år! Grattis!!!!! Järngänget var samlat igen för första gången sen Roskilde och det var helt fantastiskt mysigt och roligt. Vi åt världens godaste brunch och middag (valnötsbiffar som jag gärna vill ha receptet på hannaluring!) och lekte 3x charader som TYVÄRR andra laget vann med ynka 1 poäng.... det var väldigt jämnt - tur att lund-västerås blev 9-0 annars hade jag kännt mig knäckt rakt igenom! På kvällen gick vi till HARRYS där K-crowns finest hängde om man säger så! Vi dansade med killar på speakerz, förlorade i black jack och gick hem och åt en svingod ostbricka.
.
Bjussar på en film från min och Luddes roadtrip på vägen dit, som vi för övrigt planerat i en vecka. Hanna trodde nämligen att Ludde skulle komma dagen efter, ha! Icke! Surprissseeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0