Halloweenhelgen!

Helgen har präglats av besök från alla håll, vissa mer väntade än andra. Love kom hit några dagar och på fredagen kom även Anna och Elin! Direkt från slakteriet! KUL!
.
Igår strosade vi runt hela dagen för att leta utklädnader till kvällens halloweenfest hemma hos oss. En fick vara blomma, en annan var butcrack, en tredje var mimmi pigg och en fjärde var musse pigg. Jag var....
¨
LASERTURKEN! Hade först bestämt mig för en annan utklädnad men den kändes inte helt rätt... Till skillnad från denna. Fab-u-löz som vi säger i rosengård. Jag gjorde kaoouuzz med alla på festen!
Idag har vi både bakat scones och pizza, baket 011 som Kajsa hade sagt. Hoppas ni har haft en fin helg mina kära! På onsdag kommer bästa Blomman hit! JAG LÄNGTAR!!

Kommentarer
Postat av: Surran

fan vad fet outit!

2011-11-03 @ 15:33:40
URL: http://jaghetermy.wordpress.com
Postat av: Misha

HALLÅ! NÄR KOMMER NÄSTA INLÄGG? JAG VÄNTAR!

2012-01-12 @ 18:39:59
URL: http://favs.se/mat/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0