EN VECKA

God kväll babez!
.
På onsdag om en vecka händer det grejer ska ni veta. Efter onsdag och framöver händer det också grejer. Låt oss göra en lista, för ordningens skull:
  • På onsdag slutar jag som butikschef på Strömmen Storsenter, mitt lilla skötebarn sedan februari. Vi har skrattat tillsammans, gråtit tillsammans, varit frustrerade tillsammans, utvecklats tillsammans, varit arga tillsammans, lärt oss att skriva på norska tillsammans och haft det så himla himla bra överlag tillsammans. Det känns knäppt och sorgligt, men så rätt och roligt på samma gång. Vidare mot nya äventyr, som jag brukar säga. Imorgon firar vi alla bästa samsontjejer med PIZZA I LILLESTRÖM!! Magiskt...
  • På onsdag har jag packat väskan full och åker direkt från jobbet till flygplatsen. Framför mig har jag mer än tre veckors semester framför mig, i Australien!!!!!!! Tre veckor. I Australien. Det är sant. Tre och en halv till och med. Smaka på det, aauustraaliieenn. MUMMA! Vem väntar där? JO min pixel, min allra käraste pixel och det ska bli helt fantastiskt att bara hångla, kramas, prata, skratta, slåss, tjafsa, promenera, laga middag och bara vara tillsammans.
  • Nu i helgen, innan onsdag, så hälsar Kamillas föräldrar på. Det har redan blivit uppsatt matmeny för hela helgen från Kamillas mamma (helt fantastiskt), planerats för födelsedagsfirande för min älskade vän på lördag och oslos sevärdheter har blivit markerade på en karta för att kunna leverera europas bästa sightseeing.
  • Längre framöver när jag sedan har kommit tillbaka från australien, fruktansvärt fräsch och utvilad (hoppas jag) så börjar jag nytt jobb i en ny butik. Det ligger med två minuters gångavstånd till lägenheten och är en mycket större butik med, enligt ryktet, en massa fantastiska kolleger. Där kommer jag att bli assisterande butikschef. Jag väntar med spänning... Ska hälsa på i stugan imorgon, pirrigt men kul.
  • Sen är det höst. Vi återkommer då med fler och nya planer....
MEN DETTA KÄNNS FAKTISKT HEEEEEELT OKEJ! Semester, hångel och nytt jobb. Saarrvi!

Kommentarer
Postat av: mallan

yay!!! u.n.d.e.r.b.a.r.t!!!

2011-08-26 @ 09:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0